KAUPPAKESKUSTEN INFOPISTEET
ServiceLab on asiakaspalveluorganisaatio, joka on erikoistunut kauppakeskusten asiakaspalvelun tuottamiseen ja kehittämiseen. Takaamme parhaan mahdollisen palvelun ja olemme ketterä kumppani infopisteen, asiakaspalvelun ja koko kauppakeskuksen jatkuvaan kehittämiseen. Tämä esitelmä avaa Skanssille suunnittelemaamme konseptia, "Talon henkeä", tarkemmin. ServiceLabin koko liiketoiminta perustuu loistaviin asiakaspalvelijoihin ja työntekijä edustaa sekä asiakkaitamme että meitä, jonka takia heidät valitaan tarkasti ja he käyvät läpi meidän sisäisen akatemian.
Keskeiset ajatukset:
Asiakaskokemus keskiöön - infopiste on kauppakeskuksen käyntikortti ja asiakkaiden selkein kosketus kauppakeskuksen omaan asiakaspalveluun. Infopisteen hyvä asiakaskokemus on tärkeä koko kauppakeskuksen asiakaskokemuksen kannalta.
Infossa ei saa piiloutua ison tiskin taakse - ServiceLabin työntekijät liikkuvat rohkeasti tiskin eteen ja tervehtivät ja huomioivat asiakkaita myös silloin, kun he eivät suoraan kysy apua. Omaa puhelinta ei käytetä. Parhaassa tapauksessa infon kaluste on mahdollisimman pieni ja infossa seistään usein.
Info on osa kauppakeskuksen ydintiimiä ja se osallistuu kauppakekuksen jatkuvaan, datajohtoiseen kehittämiseen.
Emme tuijota palvelukuvausta - Infon henkilökunnan aikaa pyritään käyttämään tehokkaasti hyväksi ja "luppoaikaa" vältetään, joten taivumme joustavasti ja ketterästi erilaisiin lisätehtäviin.
INFOPISTE PÄHKINÄNKUORESSA
RÄÄTÄLÖITY KAUPPAKESKUKSEN TARPEISIIN JA TAVOITTEISIIN. JATKUVA KEHITTÄMINEN TÄRKEÄÄ.
AKTIIVINEN JA HYVIN KOULUTETTU, NUOREKAS HENKILÖKUNTA, JOKA TAKAA PARHAAN MAHDOLLISEN ASIAKASKOKEMUKSEN.
ASIAKASTUTKIMUKSET, DATA-ANALYYSIT, SOME TAI MUUT ASIAKASTA HYÖDYTTÄVÄT PALVELUT VOIDAAN LISÄTÄ OSAKSI PAKETTIA.
SOVI TAPAAMINEN TAI PYYDÄ TARJOUS!
AULAPALVELUT
Haaste
Toimistorakennukset kohtaavat osittain samoja haasteita kuin kauppakeskukseet. Yhteistyöskentelytilojen sekä etätyön yleistyessä, keskeisellä sijannilla olevat perinteiset toimistorakennukseeet joutuvat uudistumaan voidakseen perustella korkean vuokratasonsa. Toimistorakennukset joutuvat uudistumaan ja luomaan vuokralaisillensa merkityksellisiä ja lisäarvoa tuottavia palveluita erinomaisella asiakaskokemuksella.
Pelkkä toimistotilan tarjoaminen ei enää riitä, vaan koko rakennuksen on oltava palvelullistettu. Jykyiset aulapalvelut tukevat tätä muutosta heikosti, eikä näitä palveluita pysty juurikaan räätälöimään asiakkaiden ja vuokralaisten eroaviin tarpeisiin.
Ratkaisu
ServiceLab luo täyden palvelun aulapalvelun toimistotaloille. Palvelu luodaan ensisijaisesti talon ankkurivuokralaisten tarpeisiin, jonka takia palvelut voivat erota toimistotalojen välillä tai muuttua ajan myötä, esimerkiksi uuden ankkurivuokralaisen tarpeita myötäillen. Suosittelemme aina alkuun meidän suorittamaa ilmaista tutkimusta talon vuokralaisten tarpeista.
Pystymme tarjoamaan palveluita myös suoraan talon vuokralaisille, kuten esimerkiksi postitutpalvelua, varauksia, neuvotteluhuoneiden varaus - ja valmistelupalvelua, tapahtuma-apua, office-management palvelua ja paljon muuta.
Palvelullistamalla auloja ja kevyemmän orginsaatiorakenteemme ansiota pystymme tarjoamaan aulapalveluissa enemmän vastinetta rahoille. Näin ollen asiakkaalle tuotetaan arvoa kahdella tapaa: Paremman asiakaskokemuksen sekä laajemman palvelutarjonnan kautta.
AULAPALVELUT PÄHKINÄNKUORESSA
TOIMISTOTILOJEN AULAPALVELUITA TUOTETAAN USEIN OSANA LAAJEMPAA PALVELUPAKETTIA, JONKA TAKIA ASIAKASKOKEMUS JA PALVELULLISTAMINEN
SAATTAVAT KÄRSIÄ
SERVICELAB TUOTTAA AULAPALVELUITA ERINOMAISELLA ASIAKASKOKEMUKSELLA. PALVELU ON RÄÄTÄLÖITY KIINTEISTÖN TARPEISIIN JA PALVELUN SISÄLTÖÄ VOI MUOKATA.
TUOTAMME OMISTAJILLE ARVOA KAHDELLA TAPAA: TUOTTAMALLA LISÄÄ VASTINETTA KUUKAUSIMAKSULLE SEKÄ LAAJEMMAN PALVELUVALIKOIMAN KAUTTA.
SOVI TAPAAMINEN TAI PYYDÄ TARJOUS!
TAPAHTUMAHENKILÖKUNTA
ServiceLabin apulaiset ovat ensiluokkaisia asiakaspalvelijoita, jotka taipuvat moneen. He takaavat loistavan asiakaskokemuksen asiakkaillenne
Apulaisia on käytetty muun muassa REDIn avajaisissa oppaina uudessa kauppakeskuksessa, human-to-human asiakaskyselyissä
sekä jouluapulaisina vähentämässä stressiä sekä Kampissa että REDIssä. Apulaiset ovat auttaneet myös lähes kaikissa REDIn pienemmissä ja isoimmissa tapahtumissa avajaisista saakka.
Apulaiset ovat saaneet valtavasti kiitosta. Ihmisen aito kohtaaminen ei ole vanhanaikaista vaan se jättää aidon tunnejäljen ja on tapa sujuvoittaa esimerkiksi kauppakeskuksen avajaisviikkoja tai joulua opastamalla asiakkaita. Korjasimme myös lukuisia virheitä opastuksessa ja infrassa REDIn avaijaviikolla, sillä apulaiset kulkevat keskuksessa enemmän kuin kukaan muu
“On harvinaista asioida yrityksen kanssa, joka lupaa erinomaisen asiakaskokemuksen ja ylittää sen reilusti. ServiceLabin tiimillä on paitsi ammattimainen, nopea ja tehokas ote asioihin niin myös hauska ja iloinen tekemisen meininki. Tekijöiksi on löydetty todellisia helmiä, joilla on asenne kohdallaan. Me emme enää kilpailuta tapahtumien henkilökuntaa tämän jälkeen.” - Heli Vainio, Kauppakeskuspäällikkö Kamppi Helsinki 2010-2018